Re: Piaskownica

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 01:45:24 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:
> Nie bardzo rozumiem. Chcesz zarejestrować różnice "przed i po"
> uruchomieniu czegoś? Różnice czego zasadniczo? zawartości systemu plików
> (dosyć niskopoziomowe) czy czegoś jeszcze?

> No to posadź na wirtualce nie będziesz musiał kompa restartować. :)

W sumie wirtualki używam do czegoś innego. Np. jeśli chcę potestować zużycie
pamięci, zasobów przez nowego antywirusa (AVG czy Comodo). Dla sprawdzenia
różnic w zawartości plików np. w Office przez jakiś dodatek nie chce mi się
instalować na wirtualce Office'a. Zresztą tu nie chodzi o wyższość wirtualki
do jak nazwałeś syntetycznego sandboxie.
Potestowałem trochę tego materiału i z pierwszego rzutu okiem wychodzi mi,
że na razie na placu boju zostają Sandboxie i SafeSpace.

--
Artur