Re: Piaskownica

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 01:39:51 MET DST

1634Racine pisze:
> Konrad Kosmowski in news:cem9t5-js3.ln1@kosmosik.net
> [..........]
>

> mozna plz _dokladniej_ co-i-jak? przymierzam sie do tego,stad prosba.
> dzieki

Pewnie chodzi o kopię wirtualnego dysku zawierającego system. Tak chyba
najprościej.

> VMware czy VirtualBox - co dla wirtualnego testowania jakichkolwiek windows,
> a co dla linuksow?

A co ma być z linux'em?

"Supports the Solaris OS, OpenSolaris, Windows, Macintosh OS X, and Linux"
ze strony http://www.sun.com/software/products/virtualbox/
Na VMware linux też chodzi, ale VirtualBox, wydaje mi się przyjaźniejszy :0

--
Artur