Re: Znikajacy pendrive/dysk wymienny

Autor: Exploris <autograf_at_onet.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 22:28:37 MET DST

Cóż ... problem mi znany ... występujący z Sandisk Cruzer Micro ... i w
Windows 2000 (WAŻNE: nie występuje w XP Pro)
tak jak piszesz pojawia się i nagle znika i tak w kółko ...

problemu nie rozwiązałem, jednak wydaje mi się, że i\stnieje związek międzym
tym penem a korzyustasniem z magistrali USB przez inne urządzenia ... w tym
przypadku przez modem Thomson Speetouch 330 zapewnijacy dostęp do sieci ...

głowy nie daję, bo znudziło mnie już dawno to sprawdzanie ... ale chyba jest
związek ...

zmieniałem rodzaj plików na pendrive praktycznie na wsystkie mozliwe ... BEZ
EFEKTU .. o dziwo nie nastąpiła nigdy utrata danych ...

jednak sytuacja jest MOCNO denerwująca ... zmieniałem także starowniki
magistrali ... również BEZ EFEKTU ...

Jeśli macie podobne doświadczenia prosze PISZCIE .. bedę wdzięczny ...

Pozdrawiam ... Exploris.