Re: Znikajacy pendrive/dysk wymienny

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 22:52:32 MET DST

"Exploris" napisał:

> wydaje mi się, że i\stnieje związek międzym tym penem a korzyustasniem
> z magistrali USB przez inne urządzenia ... w tym przypadku przez modem
> Thomson Speetouch 330 zapewnijacy dostęp do sieci ...
> [...]
> Jeśli macie podobne doświadczenia prosze PISZCIE .. bedę wdzięczny ...

IMHO te 500 mA *na port* to jakaś bajka, chyba że gdzieś w specyfikacji USB
drobnym drukiem jest dopisane, że przy wolnych pozostałych portach danego
koncentratora. Faktem jest, że taki modem (ca 400 mA) w wielu wypadkach nie
pozwoli na poprawną pracę np. myszy z apetytem 100 mA, podpiętej do
sąsiedniego portu tegoż koncentratora. Trzeba gryzonia przepiąć do innego
portu, wiszącego na innym koncentratorze.
BTW: Czemu przejściówka USB -> IDE, do której jest podpięty dysk 2,5 cala
bez zewnętrznego zasilania pokazuje zapotrzebowanie 10 mA, a pendrive 100
mA? Siakieś to wszystko popieprzone...

JoteR