Znikajacy pendrive/dysk wymienny

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 19:24:12 MET DST

czesc,
w winxp znika mi ciagle dysk wymienny, wloze go do gniazda to w moim komputerze
pojawia sie ikonka dysku wymmiennego
wejde na niego i po chwili znika mi okno tego dysku
wchodze wiec znowu do mojego komputera i ikonka dysku znowu jest, a po chwili
ikonka znika na sekunde i znowu sie pokazuje...
Sprawdzalem to na 2 roznych pendrivach na tym kompie i dzieje sie to samo.
Nie ma zdnych wpisow w "Podglądzie zdarzeń"
sprawdzalem tez i ustawilem by porty usb nie byly wylaczane aby zaoszczedzic
energie (w menadzerze urzadzen).
Co mozebyc przyczyna znikania i pojawiania sie dysku wymmiennego?
RG