Re: Pelna sciezka do katalogu "pulpit"

Autor: Z <z_at_localhost>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 20:32:05 MET DST

Dnia 12.10.2008 ..:: sjf ::.. <somebody@unknown.org.invalid> napisał/a:

> Ja bym stawiał na klucz rejestru:
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell
> Folders\Desktop

Nie wiem, na ile to rozwiązanie jest pewne, ale w tym momencie faktycznie
najbliższe temu, czego szukam. A czy jest możliwe jakieś proste ściągnięcie
tej wartości (jak widzę, jest to właściwie "gotowa do wykorzystania zmienna"
w postaci %USEPROFILE%/Pulpit ) "do środka" batcha, z którego chciałbym
"podać ją dalej"?