Re: Partition MAGIG, a Partition MANAGER

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 20:49:14 MET DST

Dnia Sun, 12 Oct 2008 11:07:24 +0200, Sempiterna napisał(a):

> Jedno, o tym wówczas nie pisałem - nie uruchamiać "Cluster resize" przy
> partycji NTFS, choćby sto diabłów kusiło (wyjątek - partycja kompletnie
> pusta)... Na szczęście, miałem z czego odtworzyć dane i w ogóle,
> poeksperymentować z tym czymś.

Skąd ja to znam... ;-). To doskonałe podsumowanie możliwości tego
"znakomitego" programu. Opcja jest, ale z niej nie wolno korzystać, a
jak się nie daj Boże skorzysta i straci dane, to winny jest oczywiście
bezmyślny użytkownik. A już uruchamianie go spod Windows to ojojoj,
strach pomyśleć co się może stać. Oto kwintesencja PM ;->.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/