Re: Pelna sciezka do katalogu "pulpit"

Autor: Z <z_at_localhost>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 19:41:00 MET DST

Dnia 12.10.2008 Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał/a:

> Dokonaj zmian w tych kluczach.

Dzięki - ale przecież pisząc batcha, któremu potrzebna jest jedynie
lokalizacja katalogu, ja nie będę nikomu grzebał po rejestrach... skąd
taki pomysł?

Skoro nie ma tej informacji w "otoczeniu" - to potrzebne mi jest tylko
"command-line" utlity, które mi zwróci pełną ścieżkę folderu... i to wszystko.
Daleki jestem od tego, żeby mój skrypt komuś zawartości rejestrów zmieniał,
i żeby mi potem głowę zawracali, jak im się coś "posypie", z zupełnie innego
powodu.