Re: Windows XP problem z migracja PATA -> SATA

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 23:48:04 MET DST

Fonon pisze:
> Witam,
> Problem dotyczy przeniesienia systemu z dysku PATA na SATA. Nowy dysk
> SATA ma podobną strukturę jak stary PATA (kilka partycji). Podłączyłem
> go do starego starego systemu, przetransferowałem dane, następnie
> przeniosłem system ze starego dysku na nowy, w biosie przestawiłem
> bootowanie na SATA i... system nie startuje bez starego dysku. Nie
> pomaga zmiana wpisów w boot.ini (wypróbowałem parę kombinacji), ani
> naprawa systemu z płyty instalacyjnej . Płyta Abit NF-7S v.2, Windows XP
> PRO SP1. Jak przenieść system?

Wpierw Zainstaluj sterowniki do tego mostka SATA jaki masz.
Najprościej to zrobisz podłączając oba dyski i nowo wykryty dysk
powinien sie zgłosić ze nie ma sterowników czy coś w ten deseń.
DO przenoszenia systemu polecam jakikolwiek program robiący obraz dysku.
Ja swego czasu używałem R-Drive.

SP2 też było by wskazane.