Windows XP problem z migracja PATA -> SATA

Autor: Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 22:54:34 MET DST

Witam,
Problem dotyczy przeniesienia systemu z dysku PATA na SATA. Nowy dysk
SATA ma podobną strukturę jak stary PATA (kilka partycji). Podłączyłem
go do starego starego systemu, przetransferowałem dane, następnie
przeniosłem system ze starego dysku na nowy, w biosie przestawiłem
bootowanie na SATA i... system nie startuje bez starego dysku. Nie
pomaga zmiana wpisów w boot.ini (wypróbowałem parę kombinacji), ani
naprawa systemu z płyty instalacyjnej . Płyta Abit NF-7S v.2, Windows XP
PRO SP1. Jak przenieść system?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,
Fonon