Re: Wiele autonomicznych ekranów na jednym PC

Autor: RadekA <radek.adamski_at_gazeta.wybiorcza.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 19:40:14 MET DST

Witam
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/29444524/maximum-number-of-monitor.aspx

sam mam podpiete dwa a w planach jeszcze 2-3 do FSim :)
pzdr
RadekA

U¿ytkownik "Neogen" <lukas.neogen@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Jednak np karta jaka mam w laptopie (ATI Radeon x200) pozwala na
pod³±czenie drugiego monitora i umo¿liwia wy¶wietlenie na nim innego
okna (jest jakby rozszerzeniem pulpitu). Czy takie rozszerzenie
pulpitu jest ograniczone do dwóch monitorów?
Zastanawia mnie jak Windows bêdzie reagowa³ gdy pod³±czy siê kilka
kontrolerów w postaci monitorów dotykowych...