Re: regedit do obcego rejestru

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 19:46:35 MET DST

Quoted:
Piotr Palusiński (perfekt_xl@invalid.wp.pl)
in news:gcdh7u$m5$1@nemesis.news.neostrada.pl

> Tak, mozesz tego dokonać ladując gałąź ze starego systemu i dokonac
> obrobki, a po zmianie zwolnij galaź.

OK, no więc interesuje mnie HKLM\SYSTEM\CCSet\Control\Session
Manager\BootExecute na obcej partycji.

Ładuję odpowiedni NTUSER.DAT, potem wpisuję HKEY_LOCAL_MACHINE, w HKEY_USERS
pojawia mi się HKEY_LOCAL_MACHINE, ale nie ma w nim klucza SYSTEM!

Co robię źle? Wcześniej przywracałem rejestr z katalogu System Volume
Information, plik po pliku. System dalej nie wstaje, więc chcę zobaczyć, jak
wygląda wartość BootExecute i czy może tam jest jeszcze wirus i dopisuje
ciągle coś do niej przy próbie uruchomienia...

Dzięki,
Marcin Sz.