Re: nie moge usunac ani wejsc do katalogu z poczatkiem ..

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 19:12:01 MET DST

"Sempiterna" napisał:

> Ależ owszem. Total Commander, F7, utwórz katalog... (Bo z Eksploratora
> rzeczywiście nie da sie utworzyć, ale wystarczy użyć okna DOSowego i md
> ..DUPA, z linii poleceń start uruchom też się nie da)

Tak, tradycyjne md ..dupa oczywiście wypróbowałem, ale chodziło mi o
windzianego Eksploratora. Może zatem tędy droga - użyć TC, w razie
konieczności z wyłączeniem długich nazw? Swoją drogą, ciekawe co to za
program tworzy tak pogięte nazwy i ciekawe w jakim katalogu - bo jeśli jest
to coś w rodzaju
C:\Documents and Settings\User\Moje dokumenty\My Ripped MP3\..-- French Kiss
FM --....-- Playlist on www.frenchkissfm.com --.
to długość tej ścieżki może być niestrawna dla Windy.

> Służę dowodami:

Jak to, robiłeś te eksperymenty w czasie meczu Lech-Legia? Zaraz pójdzie
donos na p.r.w. za brak lokalnego patryotyzmu ;-)

JoteR