Re: nie moge usunac ani wejsc do katalogu z poczatkiem ..

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 18:23:59 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:gcanvk$mi2$1@news.interia.pl...

> Naprawdę? Udało Ci się utworzyć katalog, którego nazwa zaczyna się od
> dwóch kropek? Chapeau bas...

Ależ owszem. Total Commander, F7, utwórz katalog... (Bo z Eksploratora
rzeczywiście nie da sie utworzyć, ale wystarczy użyć okna DOSowego i md
..DUPA, z linii poleceń start uruchom też się nie da)
Służę dowodami:
http://sp5sjt.webpark.pl/d1.png
http://sp5sjt.webpark.pl/d2.png
http://sp5sjt.webpark.pl/d3.png
Tylko nazwę inną dałem, ale jak najbardziej - dwie kropki na początku.
Jeszcze mi się nie zdarzyło, by Winda to uniemożliwiła... Już w NT4
bawiłem się w ten sposób.
A nawet chyba W98... ale nie mam jak sprawdzić.

Powiem nawet więcej... udało mi się w takim katalogu uruchomić
program...
Z eksploratora dało się też ten katalog skasować, lub zmienić nazwę, ino
pod nim tylko na "prawidłową". Ale i eksplorator do takiego katalogu
normalnie wchodzi.

Nie rzeźbiłem niczego ze slashami.

--
D4