Re: XP wewnątrz VirtualBoksa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 18:45:43 MET DST

** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Monit pojawia się dlatego, gdyż istnieje podejrzenie, że np. system
> sklonowano. A od kiedyż to jednoczesne używanie drugiej kopii Windows
> jest legalne? Do tego jest to najpewniej OEM, co w ogóle wyklucza
> możliwość instalacji na nowym komputerze.

Jeszcze raz - zamknięcie tego monitu (w jakikolwiek sposób) nie jest
nielegalne. Nielegalnym jest używanie oprogramowania bez licencji na
nie. I tyle.

Ja posiadam Windows XP, mam kaprys zainstalować je i nie aktywować go i
mogę to legalnie zrobić, ba mogę ubić ten monit i nadal jestem w pełni
legalny.