Re: XP wewnątrz VirtualBoksa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 12:05:21 MET DST

Dnia Sat, 4 Oct 2008 23:43:57 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Dlaczego wyłączenie monitu ma być nielegalne? Nielegalne jest używanie
> oprogramowania bez posiadania właściwej licencji, a czy wyłączysz monit,
> czy zcrakujesz czy odtańczysz nad nim specjalny taniec to niespecjalnie
> zmienia stan rzeczy.
[...]

Monit pojawia się dlatego, gdyż istnieje podejrzenie, że np. system
sklonowano. A od kiedyż to jednoczesne używanie drugiej kopii Windows
jest legalne? Do tego jest to najpewniej OEM, co w ogóle wyklucza
możliwość instalacji na nowym komputerze.

Niestety - wg MS maszyna wirtualna to osobny komputer i trzeba do niego
nabyć osobną licencję. I żadne sztuczki tutaj nie pomogą. Nie da się być
tylko troszkę legalnym.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/