Re: vista oem i downgrade

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 21:27:43 MET DST

Dnia Sun, 28 Sep 2008 18:59:13 +0200, tutam napisał(a):

> Czytam waści wypowiedzi na tej grupie i przyznaje, że są fachowe,
> znamionujące nieprzecietną wiedzę jednakowoż czasami mam wrażenie, że
> mówiąc kolokwialnie - jesteś kolego "żywotnie zainteresowany" lansowaniem
> Visty.

Ano, ja także jestem żywotnie zainteresowany. Żeby było mniej zombi w
internecie i mniej spamu wpadało do moich skrzynek. Czemu wybitnie
sprzyja praca niekumatych użytkowników na koncie administracyjnym w XP.

> Ja właśnie po miesiącu użytkowania tego systemu na swym laptopie
> zdecydowałem sie zrobić downgrade do XP Pro. Dlaczego? Z bardzo
> prozaicznego powodu: dla wygody. Xp po odpowiednim skonfigurowaniu nie jest
> "męczacy" w użytkowaniu, Vista - jak najbardziej, traktuje mnie jak idiotę,
> którego trzeba za każdym razem pytać "Czy aby na pewno chcesz zrobić
> użytkowniku to co chcesz zrobić?". To wystarczy aby doprowadzić mnie do
> szewskiej pasji, z pewnościę wrócę do Visty jednak dopiero wtedy gdy to
> będzie naprawdę niezbędne.Pozdrawiam.

Jeśli tylko to Ci przeszkadza, to po prostu wyłącz UAC lub pracuj na
wbudowanym koncie o nazwie Administrator.

Tak BTW to zgodnie z Twoim rozumowaniem pod Linuksem też chyba sami
idioci pracują.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/