Re: vista oem i downgrade

Autor: tutam <tutam_at_tamtu.pl>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 18:59:13 MET DST

Dnia Sun, 28 Sep 2008 16:00:14 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Tylko w wersjach Vista Business i Vista Ultimate.
>
> Swoją drogą *po co* takie opóźnienie w przesiadce? Rozumiał-
> bym to rok temu, ale dzisiaj?

Czytam waści wypowiedzi na tej grupie i przyznaje, że są fachowe,
znamionujące nieprzecietną wiedzę jednakowoż czasami mam wrażenie, że
mówiąc kolokwialnie - jesteś kolego "żywotnie zainteresowany" lansowaniem
Visty. Ja właśnie po miesiącu użytkowania tego systemu na swym laptopie
zdecydowałem sie zrobić downgrade do XP Pro. Dlaczego? Z bardzo
prozaicznego powodu: dla wygody. Xp po odpowiednim skonfigurowaniu nie jest
"męczacy" w użytkowaniu, Vista - jak najbardziej, traktuje mnie jak idiotę,
którego trzeba za każdym razem pytać "Czy aby na pewno chcesz zrobić
użytkowniku to co chcesz zrobić?". To wystarczy aby doprowadzić mnie do
szewskiej pasji, z pewnościę wrócę do Visty jednak dopiero wtedy gdy to
będzie naprawdę niezbędne.Pozdrawiam.