udostępnienei zasobów sieci innemmu podmiotowi:legalne ?

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 20:41:36 MET DST

Mam program, który moge udostępnic innej firmie, pod warunkiem, ze jest w
tym samym budynku i tej samej sieci. Ja mam NetWare, Oni windows. Mój
NetWare dokomnuje zywota, i gdyby się okazało, że będe go musiał wymienić,
to docleowo będzie jakis windows serwerowy.
Na terz mam dwa warianty:
a) w netware tworzę konto gościa dla pracwonika 2 fimy: legalnść "badam" na
grupie NetWare ;)
b) stawiam "serwer" na windows XP, instaluję program, udostępniam zasoby i
działa w obu firmach. Pytanie tylko, czy legalnie ? Ja kupiłem windos, jak
mam licencję, a z udostępnianych zasobów korztysta 2 firma. Mogę tak ? To w
sumie trochę tak, jak serwer WEB :)