Re: vista oem i downgrade

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 18:59:41 MET DST

Dnia 9/28/2008 6:46 PM, Użytkownik Marek napisał:

> A inne aplikacje (głównie księgowe) 16 bitowe, dos ? TSR-y ?

Mam jakieś stare clipperowe bazy - i to działa. mam też kupe
narzędziowego softu i gier które również działają. Z rezydentnych
uzywałem tylko jakiegoś spowalniacza (oidp "Bremze") który normalnie
działał.

Działa także transmisja przez port szeregowy na przejściówkach na USB
oraz drukowanie na LPT (z tym że na drukarce podpiętej fizycznie do LPT;
jak to z USB działa to nie wiem)

Z takich "cięzszych" programów to odpaliłem KS-Apteka w wersji DOSowej.
Bez problemów.

> Czyżbym miał nieścisłe dane od kolegi ? A co z pełnoekranowym trybem DOS ?

Z pełnym ekranem nie kojarze wiekszych problemów. Oidp to bywają jakieś,
ale związane z kartą graficzną (sterownikiem Windowsowym) i to już
trzeba po prostu trafić.

> Bo kumplowi się nie udało:pozostało okno. Gdyby sie udąło, to w sumie
> chętnie powalczę z VISTĄ, bo wcześniej czy póxniej będzie takim samym
> standartem jak teraz XP.

Pracuje na Viście od ponad roku. Jeszcze nic co na XP działało nie
zawiodło na Viście. Co nie znaczy że wszystko zadziała.
Za to tak subiektywnie mam wrażenie że na Viście to działa nieco
stabilniej i szybciej.

I zawsze możesz spróbować VirtualPC czy DosBoxa (tu miałem problemy z
pełnym ekranem ale nie pamietam z jakiej okazji).

--
Pozdrawiam
dziobu