Re: vista oem i downgrade

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 18:32:05 MET DST

Dnia 9/28/2008 4:29 PM, Użytkownik Marek napisał:

> Muszę jeszcze jakis czas popracować ze starymi narzędziami DOS (clipper) i
> nie mam pewnosci, jak szchowa się delphi 2005. :(

Działają. Oba.

> A Vista.. może jestem konserwatystą, ale dla mnie vista to taka nowa edycja
> windows ME.

Było tak rok temu, jak sterowniki do sprzętu były zupelnie niedorobione.

Teraz, wbrew powszechnym opiniom z sufitu, jest bardzo dobrze. (O ile
nie instalujesz systemu z partycji odzyskiwania)

> PRzy okazji: jest jakiś limit aktywacji na tym samym komputerze
> ? (vista->XP->VISTA itp) Bo rozumem, że obu systemów jednocześnie legalnie
> posadzić nie mogę...

Oidw nie ma. ~15 razy na pewno działa ;)

Btw - zainstaluj, skonfiguruj i zrób obraz dysku.

--
Pozdrawiam
dziobu