Re: vista oem i downgrade

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 16:29:27 MET DST

Dnia Sun, 28 Sep 2008 16:00:14 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Tylko w wersjach Vista Business i Vista Ultimate.
>
> Swoją drogą *po co* takie opóźnienie w przesiadce? Rozumiał-
> bym to rok temu, ale dzisiaj?

Muszę jeszcze jakis czas popracować ze starymi narzędziami DOS (clipper) i
nie mam pewnosci, jak szchowa się delphi 2005. :(

A Vista.. może jestem konserwatystą, ale dla mnie vista to taka nowa edycja
windows ME. PRzy okazji: jest jakiś limit aktywacji na tym samym komputerze
? (vista->XP->VISTA itp) Bo rozumem, że obu systemów jednocześnie legalnie
posadzić nie mogę...