Re: Problem z iPlusem

Autor: Konrad Szkudlarczyk <ROT13_xbaenqfmxhqynepmlx_ROT13_at_poczta.fm.INVALID>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 17:45:11 MET DST

Sun, 28 Sep 2008 10:07:29 +0200, jerzu napisał(a):

> Ja bym zaczął od wyłączenia PINu na karcie i odinstalowania tego
> menadżera plusowego

Gdy włożę kartę do telefonu (jakaś stara nokia, jedyny telefon, do
którego mam dostęp), to po podaniu numeru PIN telefon twierdzi, że
nastąpiła "nieudana rejestracja karty sim". Co to znaczy? Czyżby karta
jakoś walnięta, czy może nie wolno jej wkładać do telefonu? Cholera,
nie znam się na tym...

BTW podane przez Ciebie forum przeryłem, ale nadal bez sukcesów -
połączenie dial-up nie działa. W dodatku jestem trochę zagubiony;
połączenie do sieci nie działa, ale jak pobawię się trochę putty
(Vista nie ma Hyperterminala), to np. przy użyciu polecenie AT+CREG
dostaję namiary na maszt w sąsiedniej wiosce (po sprawdzeniu na
stronie <http://btsearch.pl/>), więc /jakieś/ połączenie niby jest.

--
Pozdrawiam
Konrad Szkudlarczyk  [konradszkudlarczyk(at)poczta(dot)fm]