Re: Vista plus Xp - pytam o partycje i przywracanie Visty

Autor: pablo <spam_at_pal.invalid>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 13:00:36 MET DST

Michal Kawecki, 21 wrz 2008 w news:lxhbik5rwqaz$.dlg@kwinto.prv
napisałeś/aś:

> Dajmy spokój, na grupach wszyscy są na ty :-).

No tak, w dodatku zauważyłem, że kiedy piszę w taki 'oficjalny'
grzecznościowy sposób, ludzie mniej chętnie odpisują niż na posty w
stylu: "hej ludziska, komp mi się zepsuł" :) - dam sobie spokój. A ja po
prostu staram się okazać szacunek komuś poświęcającemu mi swój czas i
wiedzę.

> Nie, ona jest sformatowana w FAT32, w związku z czym nie obsługuje
> Shadow Copy. W przypadku tej partycji vssadmin nie ma zastosowania.

Niestety, ta partycja jest NTFS - ale nie będę meczył Cię wiecej tym
wątkiem, bo po prostu brak mi czasu, żeby odpisywać, a co dopiero zająć
się tamtym kompem. Ale z pewnością wszystko czego się od Ciebie
dowiedziałem przyda mi się - wszystko w swoim czasie.
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam