Re: Podwójne logowanie/blokada

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 25 Sep 2008 - 17:18:01 MET DST

W artykule <n7oqq5-56g.ln1@kosmosik.net> Konrad Kosmowski napisał(a):

> Szukam jakiegoś rozwiązania jak zrobić tak aby logując się do jednego
> komputera (niech to będzie klamot) automagicznie zalogowało mnie na
> drugim i analogicznie zdejmując blokadę (np. po ręcznym włączeniu czy
> uruchomieniu wygaszacza) na jednym zeszła ona też na drugim.

Sprawdź czy zabezpieczony wygaszacz da się wyłączyć przez ubicie procesu
(ja nie wiem, nie sprawdzałem nigdy tego), np: pskill (pewnie nie) ;)

Blokowanie/odblokowanie stacji:
http://forum.sysinternals.com/forum_posts.asp?TID=6149
http://www.codeproject.com/KB/system/RemoteUnlock.aspx

i generalnie zapytanie w google:
lock unlock workstation remotely

PS: po odblokowaniu 1 stacji prościej będzie przypisać Ci skrót klawiszowy
który uruchomi program i odblokuje zdalną maszynę.
A blokowanie w ten sam sposób może się odbywać.

Jacek