Podwójne logowanie/blokada

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 24 Sep 2008 - 23:32:07 MET DST

Pracuję praktycznie jednocześnie na dwóch kompach - jeden klamot drugi
laptop. Oba w domenie, oba XP Pro, na oba loguję się jako ten sam
użytkownik, oba najczęściej (modulo laptop odłączony) w tej samej sieci.

Szukam jakiegoś rozwiązania jak zrobić tak aby logując się do jednego
komputera (niech to będzie klamot) automagicznie zalogowało mnie na
drugim i analogicznie zdejmując blokadę (np. po ręcznym włączeniu czy
uruchomieniu wygaszacza) na jednym zeszła ona też na drugim.

Technicznie w zasadzie jest to możliwe, pytanie jak? :) Po prostu mam
nawyk, że jak odchodzę od stacji to ją blokuję, teraz muszę blokować
obie i analogicznie z odblokowaniem i logowaniem.

Na razie za pomocą synergy2 udało mi się zsynchronizować wygaszacze
ekranu, więc jak np. pracuję 20 minut na jednym z kompów to drugi się
nie zablokuje. :)