Re: Błędy dostępu do plików na udziale z Windows Server 2003

Autor: Mariusz Cegiełka <adres_at_nieznany.com>
Data: Wed 24 Sep 2008 - 22:53:55 MET DST

Witam i dziękuję za odpowiedź.

Jacek Kalinski pisze:

> Nie pamiętam szczegółów, ale kiedyś miałem coś podobnego u siebie (tyle,
> że aplikacje windowsowe).
> Problem polegał na tym, że w bliżej nieokreślonych warunkach, stacja
> robocza traciła kontakt z serwerem (literką dysku).
> Jak wchodziłem przez literkę - nie miałem dostępu. Ale choć raz wpisując
> ścieżkę \\serwer\zasob, pojawiały się pliki i ponownie możliwy był dostęp
> przez literkę.
> Pewnie nie masz możliwości uruchamiać program przez \\serwer\zasób zamiast
> z M: (jako, że to aplikacja dosowska)?

Raczej takiej możliwości nie ma, ale trzeba będzie przetestować. Nie
wiem, czy udało by się uruchomić ją wprost ze ścieżki sieciowej, bo
ścieżki do poszczególnych plików można jej podać względne.

Przy okazji - czy ktoś nie zna może programu (najlepiej free/open
source), który uruchomiony ciągle testuje możliwość otwarcia losowych
plików w podanej lokalizacji?

Pozdrawiam.

--
Mariusz Cegiełka / Kyllan