Re: Błędy dostępu do plików na udziale z Windows Server 2003

Autor: Filip_Z <nospam_at_filipz.pl>
Data: Fri 26 Sep 2008 - 10:23:41 MET DST

Użytkownik "Mariusz Cegiełka" <adres@nieznany.com> napisał w wiadomości
news:gbe9d0$voe$1@news.onet.pl...
> Raczej takiej możliwości nie ma, ale trzeba będzie przetestować. Nie wiem,
> czy udało by się uruchomić ją wprost ze ścieżki sieciowej, bo ścieżki do
> poszczególnych plików można jej podać względne.
> Przy okazji - czy ktoś nie zna może programu (najlepiej free/open source),
> który uruchomiony ciągle testuje możliwość otwarcia losowych plików w
> podanej lokalizacji?
> Pozdrawiam.

Jeżeli chodzi wyłącznie o uruchomienie, podczas pracy jest stabilnie, to

@echo off
if exist M:\plik.ext goto end
Net use \\serwer\udzial\ M:
:end
M:\program.exe

Jeżeli natomiast chcesz to monitorować, to w jakiś harmonogram wrzuć takie:

@echo off
if exist M:\plik.ext goto end
Net use \\serwer\udzial\ M:
:end

i sprawdzaj w takich interwałach czasowych jak Ci odpowiada... nie jest to
ciągłe testowanie, ale za to dodatkowo podmontuje udział na nowo jeżeli go
nie znajdzie. Metoda przedpotopowa, ale prosta jak drut, więc możesz
dostosować wiele jeszcze rzeczy pod siebie ;-)

--
Filip_Z