Re: Windows 7

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_bzyk.dyndns.org>
Data: Fri 19 Sep 2008 - 07:25:07 MET DST

Sempiterna wrote:

> Użytkownik "Artur Frydel" <bzyk@bzyk.dyndns.org> napisał w wiadomości

> To dobrze.
> I rozumiem także, że ma wbudowanego klienta FTP, jak MC?
> Jeśli tak, to dobrze.

Oczywiście że ma. I to nie tylko ftp ale także sftp, smb i fish (choć ten
ostatni nie jest mi znany).

> Ja nie pytałem, czy to ma sens, czy nie. Zwróciłem tylko uwagę na fakt,
> że nie działa.
> I nie chodzi mi o moralność, tylko o to, by działało.

O co chodzi z tą moralnością? Bo nie nadążam...
Jak dla mnie natywny Krusader pod linuksem jest po prostu łatwiejszy i
wydajniejszy w używaniu niż TC/wine. I nie ma znaczenia czy pytałeś o
sens... To jest grupa dyskusyjna a nie konkurs typu pytanie-odpowiedź.

TC jest świetny pod windowsem, i praktycznie od zawsze używam go w tym
systemie. Niemniej korzystanie z niego pod linuksem jest tam samo
bezsensowne jak korzystanie z Krusadera pod windowsem.

--
Artur 'Bzyk' Frydel | artur.frydel-KICK_THIS@gmail.com
In /dev/null no one can hear your scream