Re: Windows 7

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 18 Sep 2008 - 00:26:15 MET DST

Użytkownik "Artur Frydel" <bzyk@bzyk.dyndns.org> napisał w wiadomości
news:slrngd14ef.1m4.bzyk@lapt.bzyk.dyndns.org...

> No a niby dlaczego miałby Ci nie wylistować? Jeśli system plików jest

To dobrze.
I rozumiem także, że ma wbudowanego klienta FTP, jak MC?
Jeśli tak, to dobrze.

> prawidłowo podmontowany, to nie ma żadnych problemów z windowsowymi
> plikami.

> Chcesz stosować wine-protezy tam, gdzie możesz korzystać z porządnego
> zamiennika pracującego natywnie pod Linuksem. Jak dla mnie bez sensu.

Ja nie pytałem, czy to ma sens, czy nie. Zwróciłem tylko uwagę na fakt,
że nie działa.
I nie chodzi mi o moralność, tylko o to, by działało.
Jak już koniecznie chcesz wiedzieć, to wymyśliłem coś na poczekaniu -
muszę sprawdzić, czy zadziała pewna rzecz, spod TC uruchomionego pod
WINE.

--
D4
W ramach protestu przeciwko reklamom,