Re: Dlaczego akurat ten applet nie działa?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 18 Sep 2008 - 00:32:46 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:gaqagt$2er$1@opal.icpnet.pl...

> Na to wygląda. Bo na stronie, w konsoli Javy wyskakuje ten sam wyjątek
> co jak odpalę plik class z wiersza polecenia. Więc błąd prawie na
> pewno jest w samym aplecie i działa tylko na starych Javach, jak to
> opisano w innych postach w tym wątku.

Co, nie wiem, czy słusznie IMO, dyskwalifikuje aplet, bo OIDP, Java
została zaprojektowana pod tym kątem, żeby uniezależnić sie od
środowiska (no, z koniecznymi wyjątkami rzecz jasna) w tórym została
osadzona, tzn. aby to odpaliło pod Windą, pod Pingwinem, w Operze, Fx,
starym MSIE, itd.
Dobrze, czy źle myślę?
Rozumiem, że była by to jakaś rozbuchana kobyła, ale malutki aplecik?
Liczacy to, co można na kalkulatorze w minutę policzyć mieszając
jednocześnie posłodzoną herbatę, a w Commodore (by M$!) Basicu mający
może 10 linii listing?

--
D4
W ramach protestu przeciwko reklamom,