Re: XP i limit pamięci (3.2 GB) oraz pamięć wirtualna

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 15 Sep 2008 - 15:32:41 MET DST

Mariusz Kruk in news:slrngbvgo8.r7c.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl
[.....]
> Nie. Pamięć wirtualna nie jest żadnym plikiem. Pamięć wirtualna to
> sposób reprezentacji pamięci niezależny od fizycznej pamięci urządzenia.
> Owszem, część pamięci wirtualnej może fizycznie znajdować się np.
> w pliku wymiany.

wobec tego cos mi sie od lat placze zle w glowie, kwestia nazewnictwa pewnie
:)
czyli pamiec fizyczna to _jest_ RAM, a pamiec wirtualna, to _nie_ jest plik
stronicowania pagefile.sys.
Rozumiem, ze nie jest, ale tez gdy nie będzie pliku stronicowania
pagefile.sys, to pamięć wirtualna = RAM.

1.
to z czego wobec tego sklada sie pamiec wirtualna?
Gdzie się znajduje?
Ile jest pamięci wirtualnej, gdy tyle i tyle RAM, tyle i tyle
zadeklarowanego pagefile.sys?

2.
Co znaczy "...pamięć wirtualną masz włączoną zawsze..." ? - napisales to w
innym poscie