Uruchamianie procesu dla konta innego usera - nie run as

Autor: <mikey.kaczmarek_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Sep 2008 - 15:17:11 MET DST

Witam
Zwracam się z uprzejmą prośbą :) o nakierowanie mnie na rozwiązanie
umożliwiające uruchomienie procesu /pliku exe/ dla konta innego usera
- a konkretniej - jestem zalogowany sesją terminalową na stacji Win XP
Pro na koncie admina, użytkownik lokalny pozostaje zalogowany i
normalnie pracuje, ja muszę zamknąć /to się oczywiście udaje/ i po
jakimś czasie uruchomić pewien program. Polecenie runas nie pasuje, bo
uruchamia program dla mnie z prawami innego konta, psexec też nie
bardzo, bo efekt jest ten sam. A ja nie chcę dla siebie uruchomić
programu, tylko żeby równolegle zalogowanemu userowi ponownie zaczął
działać zamknięty przeze mnie program.
Być może nie potrafię wykorzystać ani runas ani psexec, proszę więc o
podpowiedź.
Z góry dziękuję i pozdrawiam