Re: XP i limit pamięci (3.2 GB) oraz pamięć wirtualna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 15 Sep 2008 - 15:46:43 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "1634Racine"
>wobec tego cos mi sie od lat placze zle w glowie, kwestia nazewnictwa pewnie
>:)
>czyli pamiec fizyczna to _jest_ RAM,

¯eby byæ precyzyjnym do bólu, to pamiêæ fizyczna, nale¿a³oby stwierdziæ,
¿e pamiêæ fizyczna, to wszelka pamiêæ, która fizycznie wystêpuje w
komputerze. Mog³aby to byæ pamiêæ RAM, ROM, czy inna forma pamiêci, np.
dysk twardy. W praktyce pod pojêciem "pamiêæ fizyczna" rozumie siê
rzeczywi¶cie zainstalowan± pamiêæ RAM.

>a pamiec wirtualna, to _nie_ jest plik
>stronicowania pagefile.sys.
>Rozumiem, ze nie jest, ale tez gdy nie bêdzie pliku stronicowania
>pagefile.sys, to pamiêæ wirtualna = RAM.

Nie.

>1.
>to z czego wobec tego sklada sie pamiec wirtualna?
>Gdzie siê znajduje?
>Ile jest pamiêci wirtualnej, gdy tyle i tyle RAM, tyle i tyle
>zadeklarowanego pagefile.sys?
>
>2.
>Co znaczy "...pamiêæ wirtualn± masz w³±czon± zawsze..." ? - napisales to w
>innym poscie

Oj, misiek. Google wy³±czyli?
Pamiêæ wirtualna to technika, czy te¿ zbiór technik, które powoduj±, ¿e
pamiêæ z punktu widzenia u¿ytkownika (w tym wypadku oprogramowania)
wygl±da niezale¿nie od jej fizycznej reprezentacji. W szczególno¶ci,
obs³uga wirtualizacji pamiêci mo¿e wykorzystywaæ plik wymiany.

--
  Kruk@ -\                   | Don't drink and derive
          }-> epsilon.eu.org |