Re: Uruchamianie procesu dla konta innego usera - nie run as

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 17 Sep 2008 - 00:13:40 MET DST

W artykule <a7f737b1-3caf-47e3-b7b3-3a8e244896e5@y38g2000hsy.googlegroups.com>
mikey.kaczmarek@gmail.com napisał(a):

> Zwracam się z uprzejmą prośbą :) o nakierowanie mnie na rozwiązanie
> umożliwiające uruchomienie procesu /pliku exe/ dla konta innego usera
> - a konkretniej - jestem zalogowany sesją terminalową na stacji Win XP
> Pro na koncie admina, użytkownik lokalny pozostaje zalogowany i
> normalnie pracuje, ja muszę zamknąć /to się oczywiście udaje/ i po
> jakimś czasie uruchomić pewien program. Polecenie runas nie pasuje, bo
> uruchamia program dla mnie z prawami innego konta, psexec też nie
> bardzo, bo efekt jest ten sam. A ja nie chcę dla siebie uruchomić
> [...]

Jeśli jest to jeden program (zawsze ten sam), to może uruchamiać go
jako usługę? Poszukaj o srvany (na stronie MS).

Albo napisać własny malutki programik, który co określoną ilość czasu
będzie np: sprawdzał czy plik instnieje i jeśli tak, to uruchamiał
program (uruchomiony oczywiście z konta usera lokalnego).
Bardziej zaawansowana wersja może sterować za pomocą protokołu TCP.

Jacek