Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 05:55:00 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:filxjpezpibw.1x5q2cxtxvcnu$.dlg@40tude.net...

> No dobrze. Ale co mówi np o zawartości nazwa 01.mp3 albo
> dokument_tajny.doc?

Mówi tyle, że coś "kombinujesz"

> A jak nie pamiętam to co? Mam sobie zapisywać hasła? Poza tym masz
> funkcjonalność hidden volume więc nie widzę problemu

Jeśli nie pamiętasz to, możesz trafić na sędziego, któremu nie "wyszła nocka"
i zafunduje Tobie i Markowi na przykład 3 letnie wczasy. ;-)).
Niby wiadomo, że taki przepis prawa ma być orężem do walki z bandziorami,
ale dlaczego go nie wykorzystać przeciwko archiwizatorom Internetu...

Piciu