Re: Blad z checkdisk

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 22:50:33 MET DST

news:xnlgw1y3rr75$.dlg@kwinto.prv...
> Niestety ale wygląda na to, że zdarzyła się bardzo rzadko spotykana
> sytuacja jakiegoś szczególnego uszkodzenia systemu plików. A ponieważ
> chkdsk jest jedynym narzędziem, które zajmuje się jego naprawą, i on nie
> daje sobie rady, to pozostaje zrzucić dane z tej partycji, sformatować
> ją i dane odtworzyć. Obawiam się tylko, że z uwagi na ten błąd możesz
> mieć problem z użyciem programu do tworzenia obrazów partycji, bo
> większość z nich testuje spójność systemu plików i odmawia dalszej
> pracy, jeżeli nie jest ona zachowana.

Rozumiem. W zasadzie nie mam na tym kompie jakichs szczegolnie cennych
danych, a to co jest cenne to jest na bieżaco backupowane.
Wiec nawet format bez robienia ghosta nie jest dla mnie straszny:)
Tylko szkoda w sumie, bo system stal od 5 lat i nie bylo zadnego problemu.
Nawet teraz nie ma - tylko ten komunikat przed startem systemu denerwuje
troche;)

> Sugerowałbym jeszcze użycie na koniec jakiegoś programu diagnostycznego
> do dysku twardego,

Dysk jest WD. Przetestowalem go kilkoma programami zewnetrznymi i programem
producenta - wszystko ok.

Dzieki za pomoc Michale.

--
Pozdrawiam