Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 20:48:24 MET DST

Tego oto dnia 2008-07-19 22:25, Niejaki/a Michal Kawecki bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> W kręgu moich prywatnych i służbowych znajomych w
> ostatnich paru latach nikt notebooka nie zagubił. A na zagrożenia o
> których wyżej piszę, narażeni są codziennie.

Wiesz ostatnio mialem przypadek gdy skradzione zostaly m.in., notebooki
ktore znajdowale sie w budynku z ochrona i systemem kontroli dostepu :-(

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --