Re: Wirus w nowym XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 13:19:11 MET DST

news:f2vpcssutgvx$.dlg@kwinto.prv...

> Ale wiesz oczywiście, że kontrola ruchu wychodzącego w KPF i w
> większości innych firewalli, to fikcja?

Ale, zauważ, że teraz piszemy o wersji 2.1.5, a nie o Sunbelt, co
wcześniej zaznaczyłem?
Porównania (choćby nawet miażdżącego) z innymi, wobec wersji 2.1.5 brak.

> http://www.firewallleaktester.com/tests.php
> http://www.matousec.com/projects/firewall-challenge/results.php

Co czytam jakiś test, to dany program jest raz na górze, raz pod
wozem... Zależnie od testu.
Mnie KPF 2.1.5 jeszcze nie zawiódł. Jedynie musiałem mu w Rejestrze
rozmiar bufora powiększyć (wystarczyło dwukrotnie)... i "zapomniałem" o
KPF, bo przestał pluć alarmami przepełnienia.
Zaznaczam - nie Sunbelt, problematyczny w utrzymaniu, tylko Tiny... tzn.
KPF2.1.5. Zone Alarm odpadł w przedbiegach, niezbyt wygodny i dziurawy.
Comodo używałem, był dobry, ale znowu, stwarzał za dużo problemów
(zachłanność na zasoby). KPF nawet na NT4 położonym na 486DX2-66
pójdzie.

--
D4
Abecadło z pieca spadło,