Re: Wirus w nowym XP

Autor: Shogun <schogun123CIACH_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 12:10:54 MET DST

Michal Kawecki napisał:

> Ale wiesz oczywiście, że kontrola ruchu wychodzącego w KPF i w
> większości innych firewalli, to fikcja?

Nie wiedziałem :)

Lepszy rydz, nisz nic, jak sądze. Ten KPF sprawdza się na kilku
domowych Win2k/WinXP z normalnymi użytkownikami, to znaczy takimi bez
zacięcia na uprawianie domorosłej hakerki, buszowanie po tysiącach
stron z crackami itp. Normalni użytkownicy, z czego jeden w stylu
"Uruchamiam program Onet" ;)
Staram się dobrać optymalnie ilość pracy włożonej w dostrojenie
peceta, bo w końcu śledząc grupy wiem, że trzeba by być non stop na
bieżąco, a i tak to może nie wystarczyć.
Włączone automatyczne aktualizacje, system na oddzielnej partycji,
antywirus, zapora, kilka zdań na temat klikania odnośnikach w
niespodziewanych wiadomościach na gg. Musi starczyć.

--
Andrzej Kalbarczyk