Re: Wirus w nowym XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 13:11:30 MET DST

Dnia Sat, 19 Jul 2008 10:10:54 +0000 (UTC), Shogun napisał(a):

> Nie wiedziałem :)
>
> Lepszy rydz, nisz nic, jak sądze. Ten KPF sprawdza się na kilku
> domowych Win2k/WinXP z normalnymi użytkownikami, to znaczy takimi bez
> zacięcia na uprawianie domorosłej hakerki, buszowanie po tysiącach
> stron z crackami itp. Normalni użytkownicy, z czego jeden w stylu
> "Uruchamiam program Onet" ;)
> Staram się dobrać optymalnie ilość pracy włożonej w dostrojenie
> peceta, bo w końcu śledząc grupy wiem, że trzeba by być non stop na
> bieżąco, a i tak to może nie wystarczyć.
> Włączone automatyczne aktualizacje, system na oddzielnej partycji,
> [...]

Sam siebie oszukujesz. Zamiast skupiać się na iluzji jaką dają firewalle
namów znajomych na zakup przyzwoitego antywirusa zamiast darmowej
podróbki, do tego zainstaluj im dobry program antytrojanowy, zabierz
uprawnienia administratora i załóż hasła na wszystkie konta.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/