Re: Wirus w nowym XP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 00:28:51 MET DST

"Shogun" napisał:

> Niedawno pomagałem kupić znajomemu komputer. Kupiliśmy gotowca, z
> zainstalowanym WinXP Home SP2. Pozwoliłem znajomemu podłączyć
> wszystkie kabelki (w tym kabel od modemu Neostrady!), żeby się mógł
> wykazać ;), niestety nie pamiętałem o swoich dawnych przygodach z
> podłączaniem Windowsa bez firewalla do sieci. [...]
> (firma sprzedająca nie wiedziała, że będę podłączał NEO)

Zatem ów komputer *nie był* podłączony do Internetu - bo niby jak: bez
sterowników do tepsianej mydelniczki, bez zestawionego połączenia Dial-Up,
bez rejestracji, bez wykręcenia "numeru"? Nie chce mi się grzebać, co
oznacza owe "coś o programie csrss.exe", ale po mojemu źle wpisano hasło
(jakie? skąd się tam wzięło?) i wpadłeś w panikę. No chyba, że system
podłapał coś jeszcze w sklepie...

JoteR