Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 13:19:21 MET DST

Dnia 17.07.2008 Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> napisał/a:

> Zazwyczaj agent taki pracuje na danych w firmie przy użyciu VPN lub
> innej rurki. Często dostęp do poczty również odbywa się przez WWW do
> firmowego BackOffica lub innego ustrojstwa. De facto laptop ma tylko
> system i lokalne dokumenty. Więc szyfrowaniu może podlegać katalog
> "Dokuments" i to wszystko ;-) Kolejne security to czytnik linii
> papilarnych i karta chipowa.

Na takim zastosowaniu to styknie Docunents, w końcu samego xp czy
aplikacji nie ma co kryptować.
Ale są zastosowania gdzie trzeba zaszyfrować całość. Ja mam np tak na
laptopie, co prawda pod linuxem ale to nie ma tu znaczenia. Mam
poinstalowany soft, bazy i archiwa które nie mogą wyciec (umowy o
poufności danych) więc muszę to chronić jak mogę, na przenośnym
kompie tym bardziej.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***