Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 12:55:27 MET DST

Dnia Thu, 17 Jul 2008 03:31:07 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

> Testowym :) Instalka Win Xp ma 3 lata, wiec i tak musial bym niedlugo
> robic format C: co zaszkodzi sie TruceCryptem troche pobawic :)
>
> Jutro postaram sie wrzucic wiecej szczegolow z testow wydajnosci.

To ja poproszę o testy związane z "moją" działką, tj. z odzyskiwaniem i
naprawą danych. Klepnij parę razy reset w trakcie intensywnych operacji
zapisu plików, pozwól na wykonanie chkdsk po restarcie i podaj zakres
uszkodzeń. Ponadto spróbuj zapuścić jakieś narzędzia dyskowe z CD, bez
systemu, i sprawdź, czy da się cokolwiek zrobić z partycją tudzież z
systemem plików (np. odzyskać zeń dane - zakładam, że jakaś możliwość
załadowania modułu dekodującego TC do pamięci istnieje poza systemem).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/