Re: Brak połączenie z internetem Huawei 620

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 15:54:22 MET DST

In news:0ea82d64-c047-44f6-83e8-f653c4c209f4@26g2000hsk.googlegroups.com,
*Użytkownik* <Piotr.Kirylczuk@googlemail.com> typed:
> Witam,
> mam taki problem, nie mam pojęcia co się mogło stać. Wiem że kolega
> coś mi nachrzanił w połączeniach sieciowych próbując coś zmienić, ale
> od początku....

/............/
> Co dziwne, założyłem nowe konto i połączył mi się internet bez
> problemu na nowym koncie. Mam dużo konfiguracji i dlatego muszę
> uruchomić neta pod kontem Administrator.
> Jako informację dodam, że próbowałem usunąć cały soft do Huawei,
> odpaliłem CCleaner i jeszcze raz zainstalowałem, ale nic to nie dało.

Pierwsze to odistaluj wszelkie aplikacje związane z modem/karta w dodaj/usun
programy. Usuń/odinstaluj z men. urządzeń modemy/karty.
Dodaj do zmiennych środowiskowch, wpisz zmienne srodowiskowe:
DEVMGR_SHOW_DETAILS = 1
devmgr_show_nonpresent_devices = 1
Teraz wejdz do Men. urzadzen, Menu Widok - Pokaz ukryte .., usun
zainstalowane ....
http://groups.google.pl/group/ms-news.pl.windowsxp/browse_thread/thread/f80de36941a18761/2127e7bd0f3423cc?lnk=st&q=DEVMGR_SHOW_DETAILS+palusi%C5%84ski#2127e7bd0f3423cc