Brak połączenie z internetem Huawei 620

Autor: <Piotr.Kirylczuk_at_googlemail.com>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 13:22:05 MET DST

Witam,
mam taki problem, nie mam pojęcia co się mogło stać. Wiem że kolega
coś mi nachrzanił w połączeniach sieciowych próbując coś zmienić, ale
od początku....

Próbując ustanowić połączenie programem Huawei, karta wyrzuca, aby
podłączyć urządzenie:

####### Operator Assisted or Manual Dial #############
Pick up the handset and dial (or ask the operator to dial). Press OK
immediately after dialing, then replace the handset.
Phone number *99#
############# Koniec komunikatu ##################

A jako dodatkowa informacje otrzymuje:
Error 777: The connection attempt failed because the modem (or other
connecting device) on the remote computer ist out of order.

Co dziwne, założyłem nowe konto i połączył mi się internet bez
problemu na nowym koncie. Mam dużo konfiguracji i dlatego muszę
uruchomić neta pod kontem Administrator.
Jako informację dodam, że próbowałem usunąć cały soft do Huawei,
odpaliłem CCleaner i jeszcze raz zainstalowałem, ale nic to nie dało.

Proszę o pomoc co jest nie tak.

Pozdrawiam,
Piotrek.