Re: Dymki pod paskiem

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 17:02:51 MET DST

*Piotr Palusiński* pisze:

> In news:487a1416$1@news.home.net.pl,
> *Sempiterna* <rzopa@amorki.pl> typed:
> U mnie tez są zafajkowane te dwie pozycje i działa, ale w "przyrodzie"
> rożnie bywa.

A grywacie Panowie w jakieś gierki ciut bardziej skomplikowane niż Pasjans
i Saper? :). W sensie cokolwiek pełnoekranowego używającego DirectX lub
OpenGL? Bo jeśli nie gracie, to nic dziwnego, że u Was dymki nie "chowają"
się pod pasek zadań. Ja mam (miałem na XP, bo na Viście albo tego nie ma
albo jeszcze nie zauważyłem) to zjawisko bardzo często.
I do dziś nie wiem, czy to błąd systemu (XP), sterowników karty graficznej
(GeForce) czy jeszcze czegoś innego :).
Wiem tylko, że jak już dymek schowa się za pasek, to w 95% pomagał combos:
odznacz "Trzymaj pasek zadań na wierzchu" -> Zastosuj -> zaznacz "Trzymaj
pasek zadań na wierzchu". W pozostałych 5% trza było restartować system
(albo chociaż przelogowanie).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]