Benchmark Windowsa XP - da sie zrobic? Bede testowal szyfrowanie partycji systemowej TrueCryptem

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 13:32:05 MET DST

Witam

Czy sa jakies programy testujace szybkosc dzialania Win XP?

Mam juz dosyc dawno postawiony system, ktory wypadalo by juz
przeinstalowac - i tak sobie pomyslalem, skoro i tak mnie czeka format
c: to warto potestowac w praktyce szyfrowanie systemu TrueCryptem.

Bedzie okazja do sprawdzenia jak cale szyfrowanie wplywa na szybkosc
systemu, czas otwierania sie programow, kopiowania plikow miedzy
partycjami/HDD, rozpakowywaniem archiwow itd.

Chcialbym poprostu puscic benchmark teraz i po szyfrowaniu systemu
TrueCryptem.

Znajde taki program? Czy tylko bede mogl to testowac na oko?

Dane benchmarka z TC:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b746c75c1e085115

Widac, ze AES to srednio 112MB/s wiec chyba nie tak zle

Pozdrawiam
Rafal