Re: Ciekawy problem?!

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 13:30:46 MET DST

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości
news:g51r6m$11vj$1@sabat.tu.kielce.pl...
> Znów Ghost, i n i e p o d ł ą c z y ł e m s i e c i.
> D scaler i to samo.
> Po razi kolejny Ghost (trochę wcześniejszy) i to samo.
> Czy to może sprawa sprzętowa???
> Może dysk?

Może... odpal Konsolę odzyskiwania i skorzystaj z komendy CHKDSK /R w
celu zbadania nośnika. Nie zapomnij o argumencie - podaniu komendzie
nap.ędu do sprawdzenia.
Poza tym... nie przestawiło sie w BIOSie nic? Kable nie połamane, złącza
podociskane? Wiatrak nie zakurzony? Dociśniety prawidłowo do procka?
Dziennik zdarzeń coś zeznaje?
Ostatecznie - coś z Dscalerem nie halo - ustawiony w primary, czy
overlay? Karta graficzna OK? Karta TV OK?
Acha... bez Kasperskiego (musi być fizycznie nieobecny) jak sprawa
wygląda?

U mnie karta AVACS (TV i radio, stereo, NICAM i A2) z oryginalnym
programem i sterami, chodzi przyzwoicie.
Przy jej instalacji należy uważać na pewną rzecz - nie można pozwolić,
aby w systemie osiadły znalezione w sieci sterowniki do jej chipsetu
(SAA 7134), gdyż korzystanie z karty stanie sie. niemożliwe. Dopiero po
ich wywaleniu (fizycznie plików i wpisów w Rejestrze) i zainstalowaniu
właściwych sterów z oryginalnej płyty - karta ożyła. Może masz coś w tym
stylu? Uwaga - owe sterowniki mogą zostać podmienione przy automatycznie
robionym Windows Update, wtedy si.ę robi kłopot.

--
D4