Ciekawy problem?!

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 10:02:30 MET DST

XP ek zaczął wariować.
Wszystko było dobrze aż do czasu gdy przestało tak być.
Wczoraj po chęci otwarcia Dscalera zablokowało go
Po próbach klikania bez efektu poza poznikaniem ikon
i ich opisów.
Bez stresu zawołałem Ghosta, którego posiadałem,
i po 12 minutach (myśląc, że jest już wszystko OK)
siadłem w fotelu podłączyłem sieć aktualizowałem Kasperskiego
i uruchomiłem Dscalera i o zgrozo znowu to samo.
Znów Ghost, i n i e p o d ł ą c z y ł e m s i e c i.
 D scaler i to samo.
Po razi kolejny Ghost (trochę wcześniejszy) i to samo.
Czy to może sprawa sprzętowa???
Może dysk?

Artur(m)